Que Unió Democràtica em torni els diners que m’han robat

Avui he sabut que la martingala del cas Pallerols va començar a funcionar el 1994. Mira que bé: és l’any en què servidor vaig treballar (durant quatre mesos) en un curs de formació ocupacional finançat pel Departament de Treball de la Generalitat, aleshores comandat per Unió Democràtica. No cal dir que no vaig veure ni un cèntim. I ara sé, finalment, on van anar a parar els diners que em suava. (Això ho vaig contar en aquest apunt de fa uns mesos). Doncs bé, que es posin en contacte amb mi i els diré a quin número de compte han d’ingressar els diners que em van robar. I que em demanin perdó. I en acabat, que el senyor Duran i Lleida dimiteixi. Per favor.

Anuncis

Quant a jcalsapeu

Servidor vaig néixer a Llavaneres l'any en què Josep Pla publicava el "Quadern gris", que també va ser l'any de la mort d'Akhmàtova. Sóc llicenciat en filologia catalana i poca cosa més. Després de viure uns anys a Barcelona, Eivissa i Mallorca he tornat al Maresme, on m'ha vagat de procrear. Ara ens estem a Mataró. A Eivissa vaig publicar "Arrels", una novel·la escrita a quatre mans (les altres dues eren les de Joan Cerdà), i a Mallorca vaig publicar, amb l'Aina Adrover, "Felanitx 1931-1939, República, guerra i repressió". Sóc soci d'Òmnium Cultural, de la Plataforma per la Llengua i de la CAL. M'és fàcil dir què sóc: un sistema digestiu amb una aixeta per al deport i la reproducció, per davant, i una obertura per a l'evacuació dels detritus, al darrere. La resta és irrellevant. I només sabria afegir que la literatura és la meva religió -una religió politeista, poblada de déus capritxosos i promiscus, que són humils i no demanen culte de cap mena.
Aquesta entrada s'ha publicat en Unió Democràtica de Catalunya i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Que Unió Democràtica em torni els diners que m’han robat

  1. eduard vilamitjana ha dit:

    Fa unes setmanes amig Calsapeu et preguntava la teva opinió arran del més que suspitós compotament del Sr.(encara) Duran i Lleida. Em vas donar una molt bona resposta. Però crec que et vas quedar curt. Aquest home si tingués, faré servir una paraula que ell deu entedre molt bé, SENY! no tornaria de Xile. No ens podem fiar ni d’ell ni d’un equip com el seu, si no més, llegiu el que ens donen com a resposta!!!!! de pati de col.legi. Amb molt de respecta als patis dels coles……. Una abraçada Eduard

  2. Sergi ha dit:

    Em penso que ho tens malament per cobrar. Suposo que tenien tan clar que el curs era un frau que no van posar gaire interès a dissimular i pagar-te com si fossis un professor de veritat. Em sap greu per tu i per la resta de gent (inclosa la ciutadania) a qui han estafat.

    Per desgràcia, les dimissions són tant o més lentes que la Justícia. Potser d’aquí vint anys més dimiteix algú.

  3. Joan Calsapeu ha dit:

    Eduard, quan parlem d’aquesta mena de gent, sempre fem curt, perquè de la missa en sabem les laudates i poca cosa més. Una abraçada.

    Sergi, ja ho sé, que no cobraré. I això que dius de la lentitud de la Justícia… A Espanya la Justícia, a més de lenta, és amiga del poder polític (molt amiga del PP, força amiga del PSOE). I per això no deu ser casualitat que facin esclatar el cas Pallerols (que fa vint anys que espera) justament ara. Sempre he dit que UDC és pressionable perquè té la cua de palla, i que Madrid amenaçarà el partit de Durant i Lleida si no creu. No està passant res que no haguem previst.

Deixa un comentari

